2 петиции про Каскад заблокированы – почему?

Фонтан Каскад

Фонтан Каскад


ОО «Антикоррупционный совет» 10 мая отослала в горсовет запрос на информацию о том, почему не публикуется петиция «Верните Каскад» на сайте горсовета.

Петиция была подана 16 апреля, и несмотря на то, что она попала в базу данных сайта горсовета, как и другие петиции, а другим петициям модератор успешно меняет статус на публичный, этой петиции модератор статус не меняет. В своем обращении ОО «Антикоррупционный совет» подробно объяснил, виду цикличности вывода петиций на сайте и других факторов невозможность технического сбоя в случае только одной петиции с номером 4501.

Был задан вопрос: почему модератор игнорирует петицию «Верните Каскад»?

Какой же был ответ горсовета?

10 июня Департамент по делам и связям с общественностью ответил, что это все-таки вопрос технического характера и нужно много времени, чтобы его устранить. Какого именно технического характера объяснения дано не было, хотя «Антикоррупционный совет» подробно объяснил невозможность именно технического сбоя в случае только одной петиции, отлично выводящийся в клиентской части сайта для ее автора. Но не на одно доказательство «Антикоррупционный совет» о практически невозможной вероятности технического сбоя, что ясно с первого взгляда любому веб-разработчику, не было дано не одного ответа.
Ответ Департамента от 10 июня
Вместо этого Департамент сообщил, что сайт усиленно чинят и пытаются решить проблему. Но петиция «Верните Каскад», поданная 16 апреля 2019 года, по состоянию на 25 июня 2019 года, несмотря на усиленные ремонтные работы на сайте, все еще не меняет свой статус на публичный. Хотя другие петиции успешно публикуются.

Петиция Верните Каскад не публикуется

Интересно, что такой же самый ответ Департамент по связям с общественностью дал 2 мая в ответ на информационный запрос от Алексея Борисовича о том, почему не публикуется петиция «Остановить строительство лестницы и вернуть один из символов Харькова – Каскад с фонтанами».

Петиция Остановить строительство лестницы и вернуть один из символов Харькова - Каскад с фонтанами
Ему было обещано разобраться с техническими причинами, по которым петиция не была зарегистрирована.

Ответ Департамента от 2 мая

Но 10 июня Департамент по делам и связям с общественностью дает такой же ответ на запрос относительно другой петиции про Каскад. Так и не сумели разобраться с причинами? Или возникли уже новые «технические» причины, с которыми надо «разобраться?

Звернення ГО «Антикорупційна Рада»


Шановний Геннадій Адольфович!

Надайте, будь-ласка пояснення, чому не публікується петиція.

16 квітня 2019 року на сайт міськради було подано петицію «Верните Каскад!». Усі дані були успішно передані. Запит POST було успішно прийнято. Сервер зробив перевірку прийому даних та відповів: «Дякуємо! Ваша петиція прийнята та буде розміщена на сайті після перевірки та строки згідно вимог чинного законодавства», що означає, що ніяких помилок при передачі POST-даних у базу даних сайту міськради не виникло. Бо в цьому разі було б повідомлення про помилку.

Таким чином петиція потрапила у базу даних сайту міськради та отримала у ній ідентифікатор 4501 та автоматично отримала статус «Не публікується». Та ніяк не змінює статус з «Не публікується» на інший, який дозволяє публікацію. Для цього потрібно, щоб модератор на сайті міськради змінив її статус вручну. Та чомусь у випадку цієї петиції він цього не робить, але змінює статус інших петицій, наданих пізніше. Те, що публікуються інші петиції, свідчить про те, що запит у базу даних про зміну статусу петиції та сама передача з серверу даних, яка загальна для усіх петицій, успішно працюють, інакше у випадку б неможливості виконання цього запиту, де ідентифікатор петиції є тільки змінною, жодної петиції було б неможливо змінити статус. Наприклад, петиції з ID 4563 та 4562, подані пізніше, успішно змінили свій статус.

Cама петиція ВЖЕ ЛЕЖИТЬ у базі даних сайту міськради, тобто запит у базу даних по зміні одного осередка в рядку петиції з ID 4501 не містить ніяких нових даних, яких могли б визвати збій або неприйняття запиту по зміні статусу петиції. А дані про зміну статусу, які однакові для всіх петицій, не визивають збоїв у базі даних у випадку інших, і так як, це все один стовбець у базі даних, не можуть викликати збою і у петиції з ID 4501 («Верните Каскад!»). Тобто відсутність зміну статусу петиції фактично неможливо пояснити технічними причинами на сайті міськради, і можна пояснити тільки людським фактором. Усі цикли успішно відпрацьовують, а сама петиція лежить у базі даних та ніяких нових даних, здатних визвати проблему тільки на одній ітерації циклу з петицією з ID 4501, не отримує. Тобто цикл успішно виводить її в адмінпанелі, якщо виводить на клієнтській частини. Якби б не виводилась ця, не виводились би усі петиції в адмінці.

Чому тоді модератор, який згідно порядку, правил подання та голосування за електронну петицію мали опублікувати петицію впродовж 2 робочих днів, вже більше 3 тижнів не змінюють її статус? Чому, коли запит у базу даних на зміну статусу петиції та серверна частина по зміну статусу успішно працюють, цикл виводу петицій в адмінці також успішно працює, а клієнтська частина свідчить, що петиція ID 4501 не містить даних, здатних порушити цикл на ітерації, коли вона виводиться, тобто петиція успішно виводиться в адмінці, модератор на сайті міськради ігнорує цю петицію та змінює статус інших?

10.05.2019